Wat kunt u doen met uw klacht?

Het medisch team van Huisartsenpraktijk Puth streeft ernaar om u goede en verantwoorde zorg te leveren.  Toch kan het zijn dat dingen anders lopen dan gewenst en zelfs misgaan.
Laat ons weten wanneer u vindt dat er dingen zijn misgegaan. Graag willen we hierover met u het gesprek aangaan. Mogelijk kunnen we een toelichting geven, die zaken duidelijker voor u maken. Tegelijk kunnen we van uw situatie leren en veranderingen aanbrengen in onze werkwijze, waardoor herhaling kan worden voorkomen.

Wanneer u ontevreden bent over een bepaalde gang van zaken, vragen we u om onderstaand klachtenformulier in te vullen. We nemen dan na ontvangst contact met u op voor het maken van een afspraak.

 

U kunt uw klacht met onderstaand formulier doorgeven aan de praktijk.

(*) verplicht invullen
Please let us know your name.

Please let us know your email address.

Please write a subject for your message.

Ongeldige invoer

U krijgt automatisch een kopie van uw bericht in uw mailbox.

 

Indienen van een klacht bij de Stichting Klachtenen en Geschillen Eerste Lijnszorg 

Mogelijk is er een situatie ontstaan waarbij u er de voorkeur aan geeft niet rechtstreeks met ons in contact te treden. In dat geval kunt u uw klacht schriftelijk indienen bij de Stichting Klachtenregeling Huisartsenzorg Zuid-Nederland te Eindhoven. Onze huisartsen zijn bij deze stichting aangesloten.De medewerkers van deze stichting zullen na ontvangst van uw klacht contact met u opnemen en ook de huisarts over deze klacht informeren. In een verdere schriftelijke en/of mondelinge procedure zullen ze de klacht beoordelen en de huisarts aanbevelingen doen om te proberen herhaling van de klacht te voorkomen.

 

Adresgegevens:
Stichting Klachten en Geschillen Eerste Lijnszorg
Postbus 8018
5601 KA Eindhoven
088 0229100
 Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.